onsdag 10. august 2011

Borte bra men hjemme best .


Her er vi hjeme igjen .



Ja da var ferien over og vi ser at det har begynt og bli mørkere på kveldene, da synes jeg det er tid for og skifte gardiner ,Har egentlig nesten ikke gardiner om sommeren ,liker og ha lyset mest mulig inn.
Men synes det straks blir litt koseligere med gardiner litt ut på sen sommeren.





Fant jo ett søtt lite hjerte som bare måtte bli med meg hjem i fra Sverige.Jeg har en liten svakhet for hjerter.
Som dere sikkert ser .

Her er en liten detalj fra gardin båndet.



 Disse hjertene henger i stue vinduene.



En søt liten rosa skål med lokk ble også en ting som ble med hjem .og en liten M.Begge disse ble handlet på Mio.


Kan jo selv følgelig ikke få nok av lysestaker ,en av mine andre svakheter,disse som ser ut som blomster vaser ,kjøpte jeg på jobben like før jeg dro på ferie.Synes de var så kjempe fine ,de kommer fra Lisbeth Dhal.

 Her er stua vår .vi har skrå tak i stua vår,  som dere ser ,taket er malt furu panel.vi malte det tre strøk med
hvit ute maling. det gir et fint reflekterende lys i rommet.og er lett og vaske og holde rent.






 Her er stua fra en annen vinkel,mot spisestua.







 Her er bildet mot gang døren.


 Da har dere fått en liten omvisning i stua vår. Slik det ser ut der nå.  håper dere har hatt det hyggelig på min lille omvisning ,Vi sees .


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar