lørdag 16. juli 2011

Endelig helg .

 Å dette har hvert noen travle dager ,nå er det turistsesong i Lofoten ...Å for alle som jobber i Leknes sentret har merket at det er noen travle dager nå .Men kjempe koselig på jobben mange hyggelige mennesker ...
 Ja så derfor er det ganske lenge siden jeg blogget sist .. Det dere ser på bildene er nå en del av det nå ferdige resultat av min snille mann sin male jobb... Denne hylla som til nå var mørk beiset ble nå hvit ,mye finere etter min mening.




Et fimt gammelt hånd laget skrin ble hvitt det å.

  Å her begynner bokhylla til stua å bli ferdig.



 Her er et nær bilde av håndtakene til min gamle arve kommode .Fin og gammel, mått spist en gang for lenge siden..







 Her henger hylla til tørk ,det tok ganske lang tid og male , sprøyte og vente på at strøkene skulle tørke .Men endelig er de ferdige og resultatet  ble vi godt fornøyd med.





 Her er benken kommet på sin vante plass.



 Lyst og trivelig ble det.





å her var hylla endelig på plass i stua..


Det gamle skrinet har fått plass på den gamle kommoden ..dette skrinet var lakkert i rødt og grønt ,ikke helt min stil..





Ja dette var litt av det som vi har stelt med i det siste . Nå har endelig min kjære ferie ,mens jeg har enda en uke igjen . Men dagene flyr jo så det går nok i en fei ..å nå skal jeg kose meg med mine kjære resten av kvelden..
 

Som så mange har sagt før meg ,men jeg føler nok det samme .det er ingen plass som hjemme ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar