onsdag 29. juni 2011

En hagestue i endring



Å her har mor fått det slik som ho vil . lee veggen er borte og vi har laget glass vegg i stedet ,av gamle glass vinduer. synes det er så koselig med gamle glass de har så fine flater å se gjennom. Ute møblene har vi kjøpt hos Skeidar. er så fornøyd ...







Erika som linse lus.



Hagestua vår har en egen hage engel.



Her er det kommet inn nye blomster ,synes det er så fint med blomster i nyansene hvit,blå ,lilla og rosa...



 Ja er jo selvfølgelig ikke helt ferdig ,her skal det males hvitt...




Blir så glad inni meg av og se på de nydelige blomstene..


De bildene dere har sett til nå var tatt i 08 og 09. fra hagestua..



Her er fra nå i år ...å hage stua får enda en liten forandring...





Hvite og rosa roser ...









Ja et gammelt ord sier ,Forandring fryder .og det synes jeg og sikkert flere med meg er så sant som det er sagt.Det kommer flere bilder fra vår kjære hagestue litt senere ...Men nå har jeg en hel fri dag og kose meg hjemme på i lag med mine 4 søte og snille barn...det blir super kos ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar